Szűrés

2021.06.07

Egy táblázatban sok-sok adat olvasható. Könnyű ezekben összezavarodni.

Az Excel meg tudja jeleníteni azokat az adatokat, amelyeket látni szeretnénk és el tudja rejteni azokat, amelyekre nincs szükségünk. Ezt SZŰRÉS-nek nevezzük.

Hogyan kell szűrni?


1. Jelöld ki az oszlopok címeit!


2. Kattints a Kezdőlap menüpontban a "Rendezés és szűrés" ikonra!





3. Keresd meg a Szűrés ikont! Kattints rá!

Ha jól dolgoztál, nyilak jelennek meg a címek mellett.





4. Kattints a nyilakra és a pipákkal válaszd ki, hogy mely adatokat néznéd meg közelebbről!

Pölös Evelin - konduktor - SE PA EKPMI Szakiskola ©
Ahol nincs külön forrásmegjelölés, ott a videókat, hanganyagokat, képeket a Google "Szabadon felhasználható vagy megosztható" felhasználási joggal rendelkező speciális keresési lehetőségeinek beállítása után, a Google találati listájáról használtam; illetve néhány illusztrációt magam szerkesztettem.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el